.

.

måndag 8 mars 2010

Dagens middag

Har lämmnat Robin och Leo på dagis, gick sedan hem och lagade middag idag blir det chiliköttfärssås och spagetti och vanlig köttfärssås till dom andra eftersom Micke inte tycker om den här chilivarianten, jag har faktiskt inte ätit den på flera år eftersom han inte tycker om den så jag hade faktiskt t.om glömt bort den tills nu..
Jag tycker den e sjuuukt god.
Den innehåller: Köttfärs, Uncle Bens hot chilisås, hela champinjoner på burk, (bara för att det passar bättre än skivade) matlagnings grädde, ketchup och ev vitlök efter smak.

1 kommentar:

Alexandra - Mami till Neville sa...

Tack för dina tips :) Alltid kul att se hur andra gör.
Jag kör dock tvärtom :) Börjar med gröt och testar några gånger och sedan nu med matburkarna och sedan till sist de goda puréerna, annars kanske det blir att han gillar de söta puréerna så mycket att han inte vill börja med maten.
Man får testa sig fram lite som man känner, det blir alltid bäst så :)
Kram på dig!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)