.

.

onsdag 24 mars 2010

Fotomodell för en dag

Idag ska jag och Emma åka och bli fotograferade på the studio en jobbar kompis till mig Leone :) var där med sina barn och då får man rekomendera någon och då rekomenderade hon mig och jag visste inte vem jag skulle ta med mig, man måste inte ta med sig någon men eftersom man fick tänkte jag att Emma säkert skulle tycka att dt var kul för det är ju en upplevelse att vara fotomodell för en dag. Jag tänkte också på Robin och Leo men eftersom man blir sminkad och dom fixar håret och så så är det nog roligare för mig och Emma. Killarna kan man ju gå med på stjärn foto och så fotas ju dom på dagis så....
Jag tycker att det känns lite jobbigt faktiskt det e nog inte riktigt min grej det här det känns liksom lite pinsamt men Leones kort vart jätte snygga så det e väl kul att ha iof man fotar ju sig aldrig som vuxen jag har ett kort från när jag jobbade på dagis för en 7 år sedan och ett skol kort från mitt nuvarande jobb som e 2 år gammalt, men där var man ju inte så snygg in schasad i gympasalen med högstadiet som var hysteriska med hår och smink, ner på en stol så klick klick färdig hej då. Så var det med det. :)
Så nu sitter jag i soffan och e lite nervös...
Inga kläder som passar, (alla toppar och linnen hänger över brösten och spänner över magen) alla byxor e antingen försmå eller för stora aftersom jag banta och inte har några kläder i den strl där jag befinner mig nu. Kommer min degmage att synas på alla kort???
Varför gav jag mig in på det här?????????????????????

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)