.

.

onsdag 31 mars 2010

God morgon

Idag e det min lediga onsdag men inte bara det i morgon e det 12 dag på jobbet så då får inte jag jobba eftersom jag jobbar halvtid, och på måndag och fredag e vi lediga så det betyder att jag e ledig i 6 dagar å det känns så skönt. :)
Idag ska vi åka till Lekvegas i länna/vega , tänkte passa på nu när vi e lediga i så många dagar för då brukar dom ha en tendens att klättra på väggarna men jag såg på deras hemsida att dom har öppet hela påsken, knasigt och oväntat.
Igår var vi en sväng på ica maxi i solna för dom hade godis för bara 2,90 och grillkol för10 kr men det känndes som en luring för det var bara 8liter i påsarna, men men.

1 kommentar:

Annie sa...

Hej!
Tror du på spöken? Eller andra övernaturliga ting?

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)