.

.

torsdag 4 mars 2010


Nu e det dags att gå till dagis och jobbet, det har varit helt underbart att börja 10 och sluta 14.
lLeo har fortsatt på samma sätt som igår undra vad det är med honom, han brukar ha dåliga dagar då allt bara e jävelskap men två dar i rad?? Det ska faktiskt bli skönt att lämmna honom på dagis för jag känner att det ända jag har sagti två dar nu e LEEEEEEO nu räcker det. Och Robin som skriker i falsett tyvärr skriker han fast det Leo har gjort inte e så farligt, det räcker om han råkar putta till honom när han sätter sig brevid, jag vet inte om Robin e så fruktansvärt trött på allt hans bråk. Igår skrek Robin hela tiden när jag stog och plockade undan disken så jag gick dit och titta de han satt ivår soffa och leo i deras inte ens i närheten av varann, sen går jag upp för trappan och ser i ögonvrån hur leo flyger upp ur sin soffa och fram till robin klappar till honom i ansiktet och tillbaka till sin soffa. Vilka ideer han har hela tiden.


Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)