.

.

lördag 6 mars 2010

Skräckfilm! 1408

Tänk vad det e lustigt med skräckfilmer jag gick upp i går kväll och la mig i sängen och tittade på 1408 från början var det lugnt, han intalade sig att det inte var på riktigt och att spöken inte finns bla bla bla så långt var det lugnt men vid det första läskiga som hände insåg jag att shit det här går inte så jag spelade in slutet men det var försent för jag vågade inte sommna utan låg med ett öga öppet mot dörren.. sedan vaknade jag 780 gånger och samma sak upprepade sig livrädd och vågade inte blunda.
nu sitter jag och tittar klart på den i dagsljuset och helt plötsligt är den inte läskig alla utan t.om lite tråkig....
Tänk så det kan vara.....

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)