.

.

tisdag 2 mars 2010

Vad e det för fel på vädret???

Jag förstår ingenting......
I går när vi gick till dagis var det plus grader och den mest fantastiska snön föll och hade det inte varit plus gradet hade det varit en fantastisk vinter dag....
I dag när vi ska gå till dagis är det 6 minus gradet jag trodde termometern hade gått sönder.
Och till råga på allt så har vi grind och när jag kommer ut upptäcker jag att dom har plogat så jag går och hämtar en spade för att få bort den 3 decimeeter höga vallen men spaden studsar tillbaka, dom har nämligen plogat när det var plus grader och sen har vallen fysit...... skit kul
så det var bara att lyfta över Robin och Leo över både grind och vall och sen så glatt klättra efter.

1 kommentar:

Fejdan sa...

Hej!
Jag jobbar också på fritids nu, sen igår. :P Och från och med måndag får jag en f-klass. Jag är gymnasielärare och beteendevetare i botten. :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)