.

.

onsdag 14 april 2010

Det var jätte kallt ute idag trots att solen sken men vi gick ut en stund på eftermiddagen ändå men då satt jag i solen på framsidan så då var det lite skönare.
När vi var i parken på förmidagen kom dagiset dit men inte med så många barn så det var helt okej ändå, men Robin och Leos kompis Loke går på det dagiset och vi har inte träffat honom på jätte länge och han, Robin och Leo lekte och hade så roligt så nu måste jag nog ringa hans mamma och höra om vi ska träffas så dom kan leka, men barn e ju som dom e så i början vågade dom inte riktigt leka med varann säkert för att det e jätte länge sedan och när dom kom igång och hade så skoj skulle dagiset gå in och äta lunch.
Lokes mamma och jag träffades på öppna förskolan när han och Robin var bebisar och sedan fick jag Leo och hon fick en liten Tuva men nu har vi inte så mycket kontakt längre det blir ju så tyvärr när livet blir som vanligt igen och man börjar jobba och så.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)