.

.

torsdag 15 april 2010

Hemma och sjuk igen

Hatar att vara sjuk jag trodde att det var halsfluss men det var det inte det vara bara någon virus infektion.
Robin och Leo var så snälla och duktiga i morse, jag frågade dom när dom vakade om det var okej att vi åt frukost direkt och sedan gick till doktorn innan dagis och dom skyndade sig så med kläder frukost jackor och allt.
Dom har öppen mottagning här mellan 8,30 och 10,30 men om man kommer närmare 8 brukar det gå fort annars kan man bli sittandes i många timmar.
Så idag kom vi 8,05 och gick därifrån 8,45 så det var ganska okej men Robin och leo tyckte det var lite tråkigt i väntrummet men var ändå jätte snälla.
Nu ska jag lägga mig och pasa på att vila lite när dom e på dagis

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)