.

.

söndag 18 april 2010

I Dag skiner solen

och vad det e mysigt att vakna då men inte så kul att vakna att att det e ljust i sovrummet redan vid 6, det här med mörkläggnings gardinen verkar inte alls funka :)

Vi har precis ätit risgryns gröt och nu ska vi klä på oss och gå ut, man måste ju passa på att njuta av det fina vädret, man vet ju aldrig när det kommer regn.
Jag var precis inne på hms hemsida och skickade efter shorts till Robin vi provade hans gammla nu på morgonen och tyvärr kunde han bara ett par sen förra sommaren, men Leo har massor han kan ha sina gammla (det verkar inte som om den ungen växer alls han kan fortfarande ha strl 86 fast han blir 4 år i sommar) och så kan han ju ha Robins gammla. Tycker att det känns dyrt med shorts dom kostar ju som vanliga byxor men man kan bara ha dom i ca 3 månader, skillnad till mig, jag kan ju använda mina i många år men inte dom ju. Jag tyckte 179kr för ett par shorts var dyrt men killen måste ju ha shorts på sommaren så, men jag hittade ett par för 99 också.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)