.

.

onsdag 28 april 2010

Ledig onsdag men personalmöte

I dag har vi varit ute hela förmiddagen i det fina vädret först spelade vi fotboll och gungade i spindelparken men sen gick vi hem för jag ville göra lite nytta, och den nyttan blev att göra rent i dammen plocka ur alla stenar sätta i punpen fylla på stenarna igen och vatten och köra igång. Känns skönt att det e klart.
Vi avslutade med att äta korv med bröd i solskenet på verandan

Sen på efter middagen blev det som sagt personal möte, micke hämtade mig efteråt och vi åkte till kinan i farsta och köpte middag .
När vi kom hem bar leo in min jobb almenacka och när vi ropade och frågade om han hade klätt av sig, hittade vi honom i hallen med pennan i handen bläddrandes i almenackan och alla mina pappaer utströdda över golvet.

Nu ska vi dtraxt lägga dom och ta mat och titta på Wallander.

Han var så söt där han satt så jag var tvunget att ta ett kort på honom :)

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)