.

.

lördag 3 april 2010

Påsk afton

Vilken dag....
Hela förmiddagen städade jag med hjälp av Robin och Leo och dammsög i varje hörn.Sen när dom hade vilat gick vi till mormor och morfar för att fira påsk och precis innan det var dags att gå hem så rammlade Leo ner för trappan, så vi fick sitta med en påse ärtor på huvudet innan vi kunde gå hem igen men Leo var så färdig så morfar satte honom i cyckelstolen så promenerade vi hem det slutade med en del blåmärken på ryggen en bula i huvudet och han säger att han har ont i fingrarna.
Vi läste några böcker när vi kom hem och dom la sig direkt, Robin började gråta precis när jag kom ner igen så jag gick upp till honom och då sov Leo redan lilla stackaren.
Ja vilken dag nu ska jag gå upp och lägga mig jag e helt slut efter detta trauma, när jag förstog att Leo rammlat ner för trappen mådde jag illa av skräck, tur att det gick så bra.
Nu precis knackade det på dörren och där stog två påsk kärringar, e det inte lite väl sent att komma kvart i nio???
Ja, GLAD PÅSK PÅ ER IAF.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)