.

.

onsdag 21 april 2010

Sjuk och Pizza


Usch i dag har jag legat legat och legat och Robin och Leo har faktiskt varit jätte snälla, Leo har varit lite jävlig imellanåt men det var förståligt för när dom kom in till mig i morse upptäckte jag att han också var jätte dålig så snorig och hostig och ganska risig stackarn.

Så vi gick till grillen i centrum i dag och åt pizza till middag både för att jag ville göra något roligt för dom eftersom gå ut var uteslutet eftersom det har regnat och snöat hela dagen och åka någonstans var jag för sjuk för, och dom e fortfarande i det stadiet att äta pizza i centrum e jätte märkvärdigt ungefär likvärdigt med att vinna på lotto och sen har jag längtat efter pizza länge nu efter att säkert inte ätit det på ett halvår, jag tog en Pan pizza och det var jätte gott.

Nu sitte vi framför tv mätta och belåtna och jag ska krypa ner under täcket och njuta av att den här dan snart e slut, tyvärr måste jag jobba i morgon :)

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)