.

.

onsdag 14 april 2010

Solen skiner

I dag när vi vaknade sken solen....
Jennifer från dagis skulle ha kommit till oss idag men hennes mamma hade tittat fel på sitt schema så dom kunde inte komma så vi får helt enkelt hitta på något annat.
Jag har precis tvättat fönstrena i vardagsrummet, när solen låg på så såg man hur fruktansvärda dom var, så nu är det lite bättre, jag e inte klar med insidan men vi tar en paus nu och går ut och spelar fotboll på fotbollsplanen känns inte rättvist att dom ska leka inne när det e så fint väder och vi måste passa på när fotbollsplanen e ledig den nyttjas nämmligen varje dag av ett dagis här brevid som inte har någon gårt så då kan man inte vara där när dom är där med sina 30 ungar(till min stora irritation) , jag kan tvätta klart när dom vilar sen (eller någon annan månad om jag känner mig själv rätt)

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)