.

.

lördag 17 april 2010

Spindel parken igen...

När vi alla hade vilat gick vi ut en stund igen och den här gången fick vi sällskap av några av grannarna i spindelparken så vi stannade kvar där ända till barnen blev hungriga och lite lustigt blev alla hungriga samtidigt :) så vi gick hem och killarna åt ravioli för det önskade dom sig. Så lustigt att man kan älska ravioli, Leo frågade om vi kunde äta ravioli på hans födelsedag :)
ja vad ska man säga:) ?
Nu ska vi gå och borsta tänderna för Leo ser ut som om han skulle somna och sdan ska jag lägga mig och titta på Saw 6 eller The Horsemen har onte bestämt mig än.
I går såg jag förresten Possession och den var JÄTTE bra den kan jag verkligen rekomendera om man gillar thrillers med lite övernaturliga inslag men det var ingen science fiktion film, kanon bra iaf.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)