.

.

onsdag 12 maj 2010

Förmiddagen!

På förmiddagen åkte vi till farsta, bytte lite saker och köppte ett par svarta coverse som jag har velat ha så himmla länge men varit för snål för att köpa.
Jag ville köpa en ny klocka på ur&penn men då var just den slut så klart så var det innan jul då var det också en som jag ville ha men så var den slut sen rinner det ut i sanden. Så typiskt :(
Robin och Leo åt lunch på McDonalds och jag drack en kaffe.
Jag hade också tänkt köpa lite blommor på torget men dom var jätte dyra.

Helt plötsligt fick jag världens huvudvärk men då var vi ändå på väg till bussen så jag härdade ut till vi kom hem även om det var med nöd och näppe (lite läskigt när jag får sån där blixt huvudvärk, det händer lite då och då)
När vi kom hem la dom sig i sängen och tittade på Bilar och jag tog två alvedon och la mig på soffan och tvär sommnade

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)