.

.

lördag 1 maj 2010

Gnälliga ungar och mamma sur tant

I dag har vi varit hemma hela dagen först och främst för att robin gnällt hela dagen om att han har haft ont i halsen och ville absolut inte göra någontin och dels för att jag trodde att Micke och jag skulle åka och köpa plankor till ett kommande staket på framsidan men så visade det sig att han hittade någon bil grej och åkte på det i stället så här stog vi men han frågade iaf om vi ville åka med, det var ju jätte snällt. Men något staket lär det ju aldrig bli jag har velat bygga det i över ett år men han unvek det lite snyggt hela förra sommaren, eller vadå snyggt han sket it punkt slut.
Till middag åt vi rester så hela dagen har varit omärkvärdig, jag åt nudelwok som var sjukt gott så jag ska inte klaga och killarna fick Robins favorit rätt som han tjatade till sig idag Euroshoppers Ravioli, det ni fint ska det vara men jag upptäckte idag att dom minsann höjt priset och inte lite heller från 7,90 till 9,90 visst e det sanslöst ????
Ja undra vad den här kvällen kommer att bjuda på är på så sjukt dåligt humör så inget känns kul eller mysigt borde egentligen gå och gömma mig.
Men jag blir på sjukt dåligt humör av att vara inne med dom en hel dag, Leo bara jävlas, bråkar, tjafsar, gnäller och puttas. och Robin grinar, gnäller och klagar det e så man vill slita av sig håret. och han gnäller verkligen för allt.
När vi skulle äta glass till mellis började han gnälla och skrika om hur dum jag var som hade mage att roppa på honom och säga att det var dags att äta glass när han precis hade gått ner för trappan.
I bland vill jag bara kasta den jävla glassen i väggen.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)