.

.

söndag 16 maj 2010

Knäppa saker

På vägen hem såga det sjukaste.....
På perrongerna står det automater där man kan köpa godis och läsk.
På sidan av automaten stog det smsa polka och jag tänkte att det e säkert en tävling men när jag läste på framsidan så stog det att du kan skicka ett sms med just den här automatens id nr och summan du vill handla för så dras det på din telefonräkning.
Vart kommer der här att sluta????? det är en ny smäll för alla föräldrar -ojdå hoppsan jag köppte ju bara lite godis och så ville Pelle och Olle och Kalle också ha uuuuuuuuups!!!
Robin och Leo kommer aldrig någonsin få mobiler det får dom köpa när dom har flyttat hemmifrån så det så.

1 kommentar:

Becca & baby sa...

På vissa annonser behöver man klicka, men vissa får jag pengar bara för att folk är inne på min sida :)

Kram.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)