.

.

tisdag 25 maj 2010

Köpa hund :)

Jag har ända sedan vi avlivade min hund max velat köpa en ny men Micke har inte velat och nu när jag betämmde mig för att gå vidare ensammen bestämde jag mig också för att köpa en hund. Jag har alltid sen jag flyttat hemmifrån haft shabradorer en blandning mellan schäfer och labrador, en helt fantastis hund ras. Men mamma och pappa har köpt en liten hund och jag insåg att det inte skulle vara så dumt alls som jag tyckt förut för en liten hund e lättare att ta med när man har två barn och vagn pluss att en stor hund behöver låååga promenader och jag såg inte riktigt hur det skulle gå till men två ganska små barn. Så jag har hittat en hund på blocket och han är fem månader vilket ät perfekt för att jag slipper göra honom rumsren vilket är en enorm prosses och ännu större med två busiga killar.
Jag berättade för Micke när vi smsade att hjag tänkte köpa hund och han sa okej.
Igår var vi och handlade födelsedags presenter till alla kalas vi ska på i helgen och då passade vi på att titta på lite hund tillbehör och då sa Micke att han faktiskt tyckte att det skulle bli kul. Så jag ska ringa den här killen med hunden och se om vi kan komma och titta på den.
Visst är han väl helt underbar??

1 kommentar:

Sandy sa...

Åh så söt liten hund (: fin blogg förresten!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)