.

.

fredag 21 maj 2010

Min första lösa tand !!



Idag när jag kommer till dagis berättar Robins fröken att han har en lös tand. Va faaan tänker jag stackarn har ramlat och slagit sig och dom har inte ens ringt mig och varför skiner hon som en sol?????


Men sen fattade jag han ska börja tappa tänder...... han har sin första lösa tand.......


HERRE GUD VAD MIN LILLA KILLE ÄR STOR

I dag var det dags för Robins 5 år kontroll på BVC också så vi gick dit mitt på dagen han har blivit vägd och mätt 22 kg 117 cm sen har han gjort syntest och fått vaccinations spruta.
Efter BVC gick vi och handlade och köppte mjukglass (årets första) vi gick hem och satte oss på framsidan och åt glassen med våran granne Marscella och hennes barn och då mitt när Robin sitter och äte säger han mamma jag har tappat min tand så håller han fram den ren och snygg var den sen fortsatte han äta sin glass medans han så nöjt tittade på sin tand. Åter igen HERRE GUUUD när blev han så stor ??

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)