.

.

torsdag 27 maj 2010

Vår fest på dagis (uppdatering)

Jag har varit på vårfest på dagis idag men det var inte lika mysigt som det låter först hade jag missuppfattar tiden och trodde att det var mellan 17-19 men det var 15-17 så jag fick fråga så snällt på jobbet i sista sekunden om jag fick gå tidigare för när jag sa till Robin att jag inte kunde komma så började han gråta och sa att vi ska ju sjunga för dig mamma. Hjärtat blödde och vad gör man inte för att ens barn inte ska vara ledsna :)

Men när jag kom Ville Leo inte sjunga utan kröp upp i mitt knä och tittade på i stället.

Vi gick hem ganska tidigt för det blåste och vi frös, tom Robin frös som annars e så varm av sig.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)