.

.

lördag 8 maj 2010

Världens godaste middag


Jag åt världens godaste middag i dag File Oscar skulle man kunna säga, grillat kött, sparris, räkor, citron och kall bearnais sås.
Det var så sjukt gott precis som en lyckad middag på restaurang ( jag äter nästan aldrig något till som pommes tex)
Till det vad som måste var a världens godaste dricka Loka red hot stawberry den bästa jag någonsin druckit.
Robin och Leo fick lite GI middag också såg jag när dom började äta och skrattade lite för mig själv.
Dom fick grillspett med korv och köttbullar. Och gurk och morots stavar, och räkor.
Till efterätt grillade dom lite marschmallows.
Nu sitter vi i soffan och tittar på Shrek.

1 kommentar:

modellen jenny sa...

VILKEN ALKOHOL SORT TYCKER DU BÄST OM? (haha, då menar ja typ, Vin, Cider, Öl osv )

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)