.

.

tisdag 22 juni 2010

Bloggar

Jag är Blogg beroende så nu har jag erkänt.....
Både av min egen blogg och läsa andras......
Jag bara älskar att öppna min blogg på morgonen och så gå igenom min favorit lista, läsa allas nya blogg inlägg, hundra gånger bättre än att läsa någon morgon tidning där står det om våld, krig, dumma politiker och massa anna SKIT som jag inte vill veta. Hur många artiklar i en dags tidning handlar om trevliga saker??? Seriöst??
En tidning är bara en sammanfattning av allt hemskt och tråkigt som har hänt sedan igår.
Jag älskar också att surfa runt bland alla bloggar och ibland (som idag) så hittar man en ny blogg som man vill läsa och kan följa varje dag.

1 kommentar:

Mother, Married & Twenty sa...

Jag är också bloggberoende, läser sällan tidningar eller sådant längre för man blir ju bara deppig av all skit som står där.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)