.

.

onsdag 2 juni 2010

Fullt upp hela dan.

I dag har vi varit på Torekällberget i södertälje med dagis och vi hade så fint väder och det var en jätte vacker park?? eller vad man ska kalla det. På deras hemsida står det lilla skansen och dom hade grisar, kor hästar får och getter men vi tyckte att dom flesta djuren var ganska lång in i hagarna så man kunde mest se att dääär borta står en ko så det var lite tråkigt. Men dom hade en sort klapp hörna där man fick klappa getterna och det tyckte dom var jätte kul.
Sen åkte vi hem och jag och Robin och leo har vilat ett tag och straxt ska jag gå och lämmna dom hos mamma och pappa för jag har personalmöte och sen ska vi springa vårruset eller springa och springa jag ska gå.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)