.

.

tisdag 15 juni 2010

Inte min dag

jag fick en panikångest attack igår som aldrig gick över annars brukar det släppa efter en timme eller så men inte igår och det fortsatte i morse när jag vaknade och jag fattar inte ens att jag fick iväg Robin och Leo till dagis, men det fick jag och sedan gick jag hem och satt på balkongen tills det var dags att gå till doktorn ( jag ringde dit så fort jag vaknade för att jag mådde så dåligt att jag faktiskt var rädd) Hos doktorn fickk jag tabletter mot ångest och oro och fick lämmna ett blodprov, han skulle ringa mig på torsdag när svaret hade kommit han undrade också om det var fel på köldkötteln och jag berättade att jag hade undersökt det förut men att det var okej då men han skulle kolla iaf.
Så middag enligt planen blir det inte och Micke kommer inte förrens vid 20 så jag bad honom köpa med sig kina på vägen hem istället.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)