.

.

onsdag 30 juni 2010

Jag hatar glassbilen

Jag ville så gärna köpa glass från glassbilen , nu när det e sommar och så det e billigt och har jätte bra utbud, så jag gick in på deras hemsida för att kolla när den kommer hit och den ska inte komma förrän de 25/7 sjuuuukt lång tid kvar och Robin och Leo har flera gånger frågat om vi kan köpa glass från glassbilen (dom har bara gjort det en gång) och jag har lovat att vi ska göra det.
Och nu vad stannar på baksidan jo GLASSBILEN
Så jag springer upp i deras rum, men dom hade redan sommnat tar plånboken och velar ska jag handla utan dom eller????
Är det roligaste glassen eller glassbilen???
Jag bestämmer mig för att vi kommer ju äta massa glass om det fortsätter vara så här varmt så jag tar plånboken och iväg och iser att glassbilen tar inte kort så jag går in igen.
(nu har micke berättat att den tar kort nu e jag ännu surare)

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)