.

.

torsdag 24 juni 2010

Jobbigt med semester!!!



Jag sitter i soffan och jag e så trött så jag kan knappt hålla ögonen öppna. Det e så jobbigt att ha semester.

I går somnade jag kl 20.00. Jah fick nog solsting och det blev värre och värre tills jag inte kunde stå på benen kväljningarna var extrema och jag var övertygad om att jag skulle kräkas och jag hade så ont i huvudet att jag faktiskt gick och la mig.

Idag beror ngt tröttheten bara på massa sol och frisk luft.

Vi gick ut med tuffs och sedan satt vi i soffan och Robin och Leo tittade på Djungelboken och jag läste bloggar till 10 sen fick jag dåligt samvete och tänkte att herregud man kan inte se på tv när solen skiner men sen ändrade jag mig och tänkte att skärp dig vi ska bada osv och dqgen e lång så vid 10.45 gick vi ner och badade på baksidan.

Vi åt fruktsallad i solen och sedan fick dom lunch vid sin lilla picknick bänk. Leo var sedan så trött att han ville gå in och vila men Robin bara fortsatte bada, han har ätit glass 3 gånger idag men det hör väl sommaren till.l
Vi har grillat flinta stek till middag och nu ska vi äta efterätt (det blev ju ingen igår eftersom jag blev så himmla dålig), men först ska jag gå ut med hunden.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)