.

.

lördag 12 juni 2010

Leo 4 år!



Idag fyller våran lilla Leo 4 år tänk att det är 4 år sen han ploppade ut kl 04.07 hemma i våran säng en måndag morgon.
Varje år är det lika svårt att förstå att det faktiskt hände och vad vi gick igenom men jag minns allt i minsta detalj, Robins förlossning mins jag inte alls lika väl, på ett sätt var den värre med tanke på dom fruktansvärda värkarna och all smärta.
Leo liksom trillade ut ganska smärtfritt.

Robin delade ut paket i våran säng i morse och Leo tyckte det var så kul jag tror favoriten blev Pippi kläderna fast han inte hade önskat sig dom, men det gissade jag för han älskar att klä ut sig. Sen fick han 2 mjuka svärd 2 riddar hjälmar (så att robin också kunde få fast han inte fyller år) en grön bandyklubba och ett bandy mål, Aristocats och 101 Dalmatinerna.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)