.

.

torsdag 17 juni 2010

Torsdags mys

och tisdags mys, måndags mys, söndags mys ......................................................

Hummm vad ska man säga????
OM jag inte hade suttit förra veckan i bh och shorts och tittat på min mage som vällde över byxkanten som deg som jäste i en förliten degbunke så hade jag nog ryckt på axlarna men nu har Micke jobbat sååå sen varja kväll och varje dag har jag tänkt att jag ska nutriletta bort några kilon till och hoppas på att det blir just dom som sitter på magen men det gååååår inte jag älskar god mat och jag tycker det e så skönt att äta i lugn och ro när Robin och leo sover.

Så i söndags blev det räkor och vin när micke kom hem. I måndags tacos, i tisdags kina, i dag räkor och vin.
Vi fick ett jätte gott vin på picknicken på jobbet så jag köpte hem lite, några små flaskor för den här sorten fanns också som piccolo. :)
Så det blir det provsmak på idag men jag har den vanliga (henkel trocken) om Micke inte skulle gilla den nya. Och det bästa är att jag inte har sagt till honom vad vi ska äta för han skulle ta något själv eftersom jag skulle nutriletta men hoppas det blir en glad överasking och nyaste Wallander.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det blev en underbar överraskning!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)