.

.

tisdag 29 juni 2010

Uppe med tuppen idag igen

Men det gör inget, jag börjar vänja mig nu. Idag var det faktiskt Micke som väckte mig för han var uppe och kissade sen gick det väl 10 min så kom dom.
Nu är det 6:30 plus minus 10 minuter som gäller varje dag, dom byter tider lite då och då sen vaknar dom samma tid i en lång period. Förra perioden var 7 plus minus 10 min den gillade jag, men om solen skiner gör det inget att vi går upp vid 6.30 då kan man förbereda lite och t.om hinna med att sitta vid datan en stund. Idag har jag gjort fruktsalladen klar så vi kan gå ut direkt efter att vi gått en promenad med Tuffs, bara lite saft och handdukar som ska fixas.
Har jag glömt att säga att solen har skinit både igår och idag och vi har bott på baksidan, fast poolen e en liten barn pool har den räckt pperfekt åt oss.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)