.

.

måndag 14 juni 2010

Vecko handlat.

Jag har veckohandlat, jag är så nöjd över mig själv.
Som en riktig helylle svensson.
Men jag är mest nöjd för att jag har tittat i frysen och planerat middagarna efter vad som fanns där och behövdes ätas upp. Men lite gick åt skogen eftersom Micke har bytt jobb from idag och behöver stanna länge så det blit taco tisdag idag men å andra sidan började jag med det för att "fira" att jag e ledig på onsdagen och nu e jag ledig i 7 veckor så....
Men imogon blir det om vi ska följa planen då Skink frestelse. och resten av veckan i valfri ordning
Chicken a la king
Tortelini gratäng
Stuvade makaroner och falukorv
Stekt fläsk karre potatis gräddsås och äppelmos.
E så nöjd :)

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)