.

.

söndag 6 juni 2010

Victorias Daniel gladast av alla




Vi åt middag på en restaurang mitt i mot skansen och ställde oss sedan på vårat sedvanliga ställe och väntade på att kungen och drottningen skulle komma men i år var ju inte Madelene med som är min favorit så det var tråkigt men istället var Daniel med och och han var gladast av dom alla och vinkade nog mest om jag ska vara ärlig. Men det var ju kul också att se honom i ett sådant offentligt sammanhang


Sedan avslutades denna lyckliga och underbara dag i bilen på väg hem då Tuffs gnällde skakade och pep och vi tänkte att han mådde dåligt av denna långa dag och när han tillslut lägger sig ner i mitt knä tänker jag att gud han e ju brännhet sedan känner jag hur det blir varmt mellan mina ben och sedan hur det sprider sig under mig och min rumpa och inser att nej nej nej nej han kissade i mitt knä.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)