.

.

torsdag 15 juli 2010

Jag sitter utanför husvagnen och killarna är och badar med Micke, jag har kammat och klippt Tuffs men insett att det är mycket svårare att klippa en hund en Leo. Men men det växer ut.
Vår sista dag hos ALV är nu avslutad. Det slutade med att "lina" t.om. kunde killarnas namn och "pippi" sa till leo på eftermiddagen att vad kul att du är tillbaka igen men jag gissar att hon andades ut sen; Leo släppte henne inte en sekund jag fick bända loss honom så han la sig ner på marken och grät och skrek.
Nu är dom tillbaka igen från badet så nu ska vi åka in till stads hotellet och äta, dom har en jätte bra buffe och på sommaren bygger dom en gigantisk lekpark på hela torget.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)