.

.

söndag 18 juli 2010

Leo har slutat med blöja.



Leo har inte kissat i sin blöja på flera nättter nu så vi lovade honom att när vi kom hem skulle han få sluta med blöja och i natt var det dags och det gick så bra ingen olycka alls, så vi bestämde att vi skulle fira med tårta, men så när vi gick in på Rusta så kom mamma och pappa (mormor och morfar) och skulle också handla så det slutade med att killarna följde med dom hem så åkte Micke och jag till ica maxi och passade också på med ÖB och Eurostore och till min stora ilska och besvikelse så har Sko Punkten försvunnit från Länna, jätte konstig tycker jag förs försvann den från Farsta och nu från Länna vart ska man nu åka???


Men iaf så vi tog med tårta hem till mamma och pappa och firade att Leo slutat med blöja där i stället till morfars stora lycka för han älskar tårta.

1 kommentar:

Sara sa...

Snälla Rösta på min sko i tävlingen på Nelly.com så har jag chansen att bli nelly's nya skodesigner :)

http://nelly.com/designyourshoe/?obj=ThPa9u6nRpTms3nViaLH6YVrmb9jKCndk14gkxJzabZITCczdl6W#shoeGallery

Kramar

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)