.

.

söndag 25 juli 2010

Vad det har regnat i natt....





det har smattrat på husvagns taket hela natten och i morse höll regnet i sig. Så vi gar åkt runt på alla de djir affärer som finns här uppe för att hitta en regnoverall till Tuffs och till slut hittade vi en.


Sen åkte vi och handlade gummistövlar till pojkarna, spindelmannen. Robins hade spruckigt i bakkant (2a paret från skopunkten) och Leo hade varmfodrade i vintras och så grävde jag fram hans gammla vanliga och då var dom minst 3 nr för små -det gör ooont i tårna sa han när han satte på sig dom så det var bara att åka och handla nya, men vad dom e lyckliga nu.


Just nu ligger jag i husvagnen och bloggar och Micke är och leker på ett lekställe eftersom det var så dåligt väder tyckte vi inte att det var någon ide att gå in i parken idag men nu fick vi veta att det är en föreställning kl 16 Super snälla silver sara och stål henrik så Micke e påväg hit och jag ska göra mig iordning så vi kan gå och titta.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)