.

.

tisdag 24 augusti 2010

Bvc psykologen och familje rådgivning.

Vaknade mitt i natten av att regnet vräkte ner och vinden riktigt dånade. Viket regnväder!
Nu ska vi göra oss i ordning för dagen, äte lite frukost, gå ut med Tuffs, gå till dagis och sedan ska jag gå till bvc psykologen. Det blir intressant för vi har inte träffa henne sen Micke flyttade så vi får höra vad hon har att säga om det. Egentligen hade vi tid hos familjerådgivningen nu på förmiddagen men det kändes mer viktigt att träffa hon på bvc och ännu mer eftersom jag tyckte den andra var rätt dum i huvudet, kan inte släppa att efter att ha träffar oss en gång så säger hon att hon inte kan hjälpa oss att få ett bra förhållande för det har vi aldrig haft. Jätte trevligt uppmuntrande verkligen. Jag tycket liksom att det är hennes jobb att hjälpa det e liksom det hon får betalt för, och jag lovar att det finns folk som har värre förhållanden än mig och Micke som har löst sina problem.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)