.

.

fredag 27 augusti 2010

Det var en riktigt otrevlig överaskning när väckarklockan ringde i morse, men nu har vi ätit frukost och är på väg ut med Tuffs och sedan iväg till dagis och jobbet, jag får skjuss idag också det känns skönt så har tidigt på morgonen.
Gud så svårt att veta vad man ska ha på sig, igår hade jag tjocj tröja och det var ändå kallt på skolgården, i dag är det 9 grader men solen skiner, betyder det att det ä 20 sedan mitt på dagen?? Kan jag ju simma bort i min stickade tröja isåfall.

3 kommentarer:

jessica sa...

vart har du köpt cars bordet?

sandra sa...

Hej hej!
Jag har gjort ett inlägg som handlar om lastbilarna som åker runt med texten ABORT DÖDAR! Och så är det stora bilder på döda foster.
Vad tycker du om sån reklam för att lyfta upp ämnet abort?
Svara gärna i inlägget!
http://bitchens.blogg.se/2010/august/abort-ar-mord-tyck-till.html
Tack på förhand!

Hoppas du får en trevlig fredagskväll!

Anonym sa...

Alltså sorry - och ja vidrigt! Trevlig helg söta du!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)