.

.

fredag 27 augusti 2010

Fredag wiiii jippi

Länge sedan jag kände sådan fredags lycka men det kan ju bero på att det är min första hela vecka som jag jobbar efter semestern : )
Så trött och grinig när jag kom hem idag men när killarna lagt sig så låg jag i soffan och åt laxrullar och drack mitt nya favo vin och tittade på först The ring 2 men insåg att jag sett den så jag byttte till The grudge 2 men stängde av när det blev för läskigt (får kolla klart en annan gång)
Och nu är det dags att sova så jag inte e helt slut när killarna kommer i morgon bitti, eller killarna det blir Robin, för Leo kommer någon gång mitt i natten någonstans från 01:00 och framåt, i morse var nog det senaste 05.35 men men.
Det verkar ha blivit en vana han kommer, kryper upp, berättar vad han drömt, och säger -kan jag få täcke?? och somnar : ) Men det stör inte alls, så det gör absolut inget, vill han sova där så var så god mitt lilla Y
God natt och sov så gott så ses vi i morgon igen.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)