.

.

lördag 14 augusti 2010

God morgon

Idag skiner solen hos oss och jag är fortfarande dunder förkyld, så trist. Så det blir att bara stanna hemma méd barnen, men det verkar bli super varmt så jag kanske ska fylla poolen på baksidan då får dom göra något kul fast jag är dålig.
Jag får jätte dåligt samvete när jag är dålig och på vinter halvåret händer det jätte ofta, det känns orättvist mot Robin och Leo att alltid säga mamma kan inte, mamma mår inte bra, mamma orkar inte, mamma e sjuk, och som sagt i vintras tyckte jag att det var så hela tiden. Man vill ju inte att det ska påverka deras liv och att dom ska behöva ta hänsyn hela tiden, men vad ska jag säga jag har så dåligt imunförsvar, 2 dagar tillbaka på jobbet sen var det kört : )

1 kommentar:

Lizette sa...

Hejsan. Usch, vad jobbigt det låter att vara sjuk hela tiden=/ Jag blir förkyld en, max två gånger per år och det enda som händer då är att mina halsmandlar sväller upp, men något mer är det inte. Ta hand om dig o krya på dig :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)