.

.

fredag 13 augusti 2010

God natt

Nu ligger jag i min säng på mitt rum (ett rum i brunt måste vara den fulaste färgen på möbler att inreda ett rum i) och ska sova, har ställt klockan på 8.00 då e det dags att gå ner till fukosten. Vi har i stort sett bara ätit och pratat (maten var sådär:( ) jag har druckit en ny drink hela kvällen Herrgårds nånting, jätte god, Black currant och ginger ale : ), Har kollat telefonen hela kvällen för att se om jagv har fått något medelande om hur Robin och Leo har det , gud vad jag saknar dom och längtar hem så jag får vara med dom.
Vad skönt det är med datorn på nattugs bordet, ska nog koppla in det trådlösa bredbandet hemma när jag kommer hem, men då måste jag ju köpa ett nattugsbord också :) (stavas det så??)

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)