.

.

onsdag 11 augusti 2010

Inte riktigt våran dag

Jag har huvudvärk sedan jag vaknade det är säkert det här jäkla vädret, solen skiner hos oss och man ser svarta moln närma sig som om det blir skyfall närsomhelst. Eller så kan det vara mensen som verkar komma igång idag (den brukar jag få huvudvärk av).
På vår promenad började Leo med att sticka Robin i ryggen med en pinne så jag kastade bort den vilket gjorde att Leo skrek genom halva skogen. Sen fick han skäll igen i parken när han vägrade gå av motorcykeln när det var Robins tur så då grät han större delen av vägen hem. Då fick han stänga bommen på gatan och springer av glädje med världens fart när han stänger bommen så den studsar tillbaka och slår till honom i huvudet, så nu ligger vi i soffan och vilar och åter lite äpple.
Hoppas dagen blir bättre när vi har vilat och hoppas tabletterna hjälper så huvudvärken går bort.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)