.

.

måndag 9 augusti 2010

Jag sitter här i soffan och är bara så lycklig just nu. Dricker en kopp te.
Barnen sover i sina sängar, (och kom i dom i ganska bra tid efter alla sena semester kvällar), tvätt maskinen mullrar på övervåningen och från hallen hörs Tuffs snakningar, det var skönt att vara tilbaka på jobbet och nu kan jag koppla av all den oro jag hade inför att gå tillbaka efter en så lång semester som jag hade i år, kvällen har gått så smidigt och varit så lugn och mysig, Leo har fortsatt på "rätt" spår och varit snäll och medgörlig vilken gör mig till en så glad och lycklig mamma.
Nu e det snart dags att ta med teet upp i sängen och kolla på CSI:NY

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)