.

.

söndag 8 augusti 2010

junibacken


Var lika bra som vanligt, som sagt förut det är mitt absoluta favorit ställe med barnen, det finns så mycket att leka med oändliga ställen och leksaker. Idag lekte dom en del andra saker än dom brukar, dom sålde korv och glass och bakade sen blev det en stund i piratskeppet också.

Pippi föreställningen var toppen som vanligt och vem älskar inte Pippi?

Vi åt lunch obligatoriska pankakor och jag åt chili con carne som var den godaste jag någonsin ätit, alla som känner mig vet att jag älskar mat så det här gjorde min dag.

1 kommentar:

Malin sa...

SV: OJ! Haha, vet inte vad jag ska säga. Tack!! :) Jo jag vill satsa på det, men en utbildning är alldeles för dyr och vill inte börja med att ta ett lån direkt efter studenten
:( Det är det som hindrar mig, annars hade jag gått en utbildning direkt!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)