.

.

lördag 21 augusti 2010

Kalas lördag!


Vi har varit på födelsedags kalas hos våran granne Wilmer som fyllde 4 år han också precis som Leo. Det var ett riktigt kanon kalas, (jag betygsätter efter hur mycket Robin och Leo leker och inte bråkar) med korv och bröd, chokladbollar hemmagjord bullkaka med philadelphia ost (det ni) och Spiderman tårta alla barnen blev helt till sig : ), Jag åt och åt och åt och åt allt var underbart gott så ingen av oss är särskilt hungriga så jag bestämde att eftersom jag mår lite bättre så blir det räkor och vin till middag idag (inte till Robin och Leo utan till mig när dom har somnat). Jag har längtat så länge på att få ha mys kväll men jag har ju varit sjuk i snart 2 veckor så.... Men i morgon blir det vila hela dagen så jag äntligen kan gå och jobba på måndag.

Nu ska vi gå och handla aioli och sedan ska dom bada en stund. Sedan är det dags för mys undra vad jag ska se för film????

1 kommentar:

Ina sa...

GRATTIS på dagen.
Jättefin tårta, hoppas att ni får en fortsatt tervlig helg. *vink*

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)