.

.

fredag 13 augusti 2010

Kväll hos oss


Y Jag har rakat världens finaste Robin han är så söt när han är nyrakad : ) Y

Efter badet fick dom tyvärr klä på sig så vi kunde gå ut med Tuffs men så är det ju att ha hund, Leo frågade om han fick ha sin pyjamas och det fick han, så här är han ... i pyjamas : )
Leo har varit så duktig i kväll och för att uppmuntra hans goda beteende så fick han välja en bok som vi läste innan dom somnade, och Robin fick också välja en såklart för han var också duktig som alltid. Y
Leo valde sin favorit djur bok med knappar till varje djur så man får höra hur dom låter. Och Robin valde en jätte hemsk version av Törnrosa som jag fick göra om halva för jag tyckte det som stog var så hemskt, ibland undrar jag lite över dom som skriver barnböcker hur dom tänker egentligen. ??
I den här skulle jägaren hugga huvudet av törnrosas barn och sen när han misslykats med det, kasta dom i en grop med huggormar.
Hur ska jag kunna läsa det????? Då skulle dom aldrig mer kunna sova.
Men nu sover dom iaf och jag dricker te och ska titta på en Kevin Bacon film på 3an.
Hoppas hoppas jag börjar bli frisk i morgon.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)