.

.

tisdag 17 augusti 2010

Middagen avklarad.

Men det var jobbigt och vilken eftermiddag jag har haft.....
Jag gick ut med Tuffs precis innan regnet kom men däremot regnade det massor när jag hämtade Robin och Leo från dagis, på vägen hem gick vi till centrum och handlade, jag skulle ha falukorv som var billig den här veckan och jag har ju lärt mig att handla annons varor på en måndag går inte för då har dom aldrig fått varaorna men tisdag brukar vara ett säkert kort, men inte idag inte när man är sjuk och allt, personalen svara att korven är slut och kanske kommer in i morgon och när det är så billigt får man vara där i tid ???? Vadå i tid ??? Lägg av ska man behöva hänga på låset när dom öppnar för att köpa veckans annons varor det är ju helt sjukt.
När vi är färdiga och på väg hem inser jag att Robin har tappat galonbyxorna som han bar så vi sprang in i första affären som vi var in i men nej frågade all personal och i kassan in i nästa butik, frågade killen i kassan men nej sprang runt som dårar och letade, tillslut frågade jag en ny killen i kassan om han hade fått in några blå galon byxor och det hade han, jag var helt färdig totalt genom svettig och armarna värkkte av kassarna. Sen gick vi hem och jag trodde jag skulle svimma på soffan men till slut gjorde jag middag iaf.
I dag blev det lövbiff med morots/vitkåls sallad med turkiskyogurt och kryddor i.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)