.

.

måndag 16 augusti 2010

Mycket bättre idag.

När jag vaknade i morse kände jag genast att allt var bättre. Så himmla skönt!. Första gången sedan i onsdags som det inte känns som om någon slagit en i huvudet med ett basebollträ.
Jag ringde till jobbet för att flytta min arbets tid en timma, det första dom sa var "snälla säg inte att du också är sjuk" det är tydligen många sjuka idag och jag som var så säker i går kväll att jag skulle vara tvungen att stanna hemma idag för att jag var så dålig. Vilken tur: ) och det var inga problem att flytta arbetstiden så då kommer jag hem en timma tidigare och kan vila lite.
Nu ska Micke och jag åka på familje rådgivning får se hur det går.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)