.

.

onsdag 18 augusti 2010

Nu är killarna hemma igen...

När jag såg dom kände jag verkligen hur mycket jag har saknat dom idag, känns så fel att lämna bort dom när jag är hemma. Men efet ca 5 minuter var Leo igång han härjade med Tuffs skrattade och skrek så jag trodde mitt huvud skulle sprängas och fast jag höjde rösten och sa att nu räcker det så härjade han vidare och då insåg jag varför jag lämnade bort dom i morse.
Men nu har han lugnat sig och sitter i soffan och ser på Skönheten och odjuret men det krävdes att jag blev riktigt arg först.
Mamma hade skickat med lite äppelpaj iaf så jag åt faktiskt lite alldeles nyss men det var så lite så jag tror inte det spelar någon roll.
Just nu känns det så mysigt att få vara tillsammans med killarna i lugn och ro en liten stund innan dom ska sova och i morgon får dom vara på dagis så jag får vila.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)