.

.

lördag 28 augusti 2010

Prinsesan och grodan.


Vi avbröt pippi leken när den gick överstyr och höll på att slut i bråk istället, och tittade på min favorit film Prinsessan och Grodan, på mitt initiativ Leo protesterade vilt för han ville se pippi surprise :) man Robin tyckte att det var ett jätte bra val, och Leo ändrade sig faktiskt när jag satte i filmen och sa att han ääälskar den filmen.
Det finns inget bra på tv ikväll tyvärr bara filmer jag har sett så typiskt när dom för engångs skull kör filmer på alla kanaler.
Undra om jag ska lägga mig i badkaret och läsa en av alla nya böcker jag har.?. Älskar att ligga i badet och läsa och nu var det jätte länge sedan.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)