.

.

tisdag 17 augusti 2010

Sjuk!

I dag har det inte blivit mycke bloggande inte. Jag vaknade i morse och var så dålig igen så jag fick sjukanmäla mig. Lämnade killarna på dagis vid 10 och tänkte bra 6 timmars vila men jag tog en sväng förbi vårdcentralen eftersom vi ändå bor brevid för jag tänkte att jag har ju varit dålig ända sen i ondags men det var bara en virus infektion, men det ärdet väl alltid? Där gick det ju inte fort så jag var hemma igen vid halv 12 och då ringde jag Micke och sa att han inte behövde hämta på dagis eftersom jag var hemma så ägnade vi 1,5 timmar åt att bråka i telefon och när han la på luren sista gången då orkade jag inte mer utan somnade på soffan så vaknade jag nu och insåg att det straxt e dags att gå och hämta killarna igen från dagis och gå ut med hunden.
Surt.
Vad mycket vila det blev idag och i morgon är dom lediga så det känns jobbigt tyvärr när man e sjuk, annars är jag så glad åt våra lediga onsdagar
Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)