.

.

fredag 20 augusti 2010

Sommar? Höst? Sommar? Höst? Sommar? Höst?

Inte f***n vet jag.

I morse när vi vaknade så sken solen mer än den gjort på veckor Ååå sommar tänker jag och titta på termometern som visar 13 grader huuum höst tänker jag.
Och när vi gick till dagis blev mina höst kännslor väckta till liv solen sken och luften var kall och frisk och riktigt doftade höst, svårt att förklara hur höst lukter men alla har väl känt det någon gång.
Men nu är allt grått igen och regnet nästan hänger i luften.

Hösten blev ännu mer påtaglig när jag fick den här stora blomman av mina föräldrar, fick helt plötsligt lust att byta ut pelargoninerna mot Aster och ljung.


I dag är det leksaks samling på dagis så killarna sprang till dagis Leo hade med sig en guld peng i sin ask (en tio krona i en Hallbergs ask) som han fått av mormor och morfar i ondags när dom var där och lekte pirater och Robin hade med sig sin Barbie (eg bådas men Robin vägrar att inse att den är Leos också, han får ha Ken dockan för Robin tycker bara om tjejer som han själv säger).

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)